עומרי כספי קורנפלקס : כספי ימשיך ללוות את המותג בשנה הקרובה, ביחד עם אבדיה ואשרם, ויוחלף אחרי עשור שבו הפך לפנים של אריזות הקורנפלקס.. לעשות טוב יותר זאת המחויבות והאהבה שלנו ועם כניסתן של התקנות החדשות לסימון מזון, אנו בתלמה גאים להזמין אתכם. ניצחון על פנאתינייקוס, מחזור אחד לסיום העונה הרגילה. הקמפיין נשא את הסיסמאות קורנפלקס של אלופים ואתה תסמן את המטרה, אנחנו ניתן לך את הכוח. מיד לאחר החתימה בגולדן סטייט הוא הפך לאבא, כשמעבר לפינה מחכה לו אליפות אירופה. במקביל ילדה ביקשה תמונות של אלופות על אריזת הקורנפלקס ועוררה סערה.

בנוסף, הקורנפלקס עוצב באריזה חדשה עם תמונתו של עומרי כספי. לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020 השיקה תלמה את האריזות החדשות של קורנפלקס של אלופים. רק שהפעם מככבים עליהן שלושה ספורטאים פראלימפיים! קשה להניח שביוניליוור שבעי רצון מהזיהוי של. יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה.

עומרי כספי × ×'חר ל×
עומרי כספי × ×'חר ל×"ו×'יל קמפיין ×—×"ש למות×' ×"×"×'נים תלמ×" אפרתי תקשורת סקופר from www.scooper.co.il
אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: רק שהפעם מככבים עליהן שלושה ספורטאים פראלימפיים! ג'וני ווקר הטביע על ראשו של עומרי כספי. כמעט כל יום אני אוכלת קורנפלקס של אלופים ומסתכלת על התמונה של עומרי כספי וחושבת לעצמי למה. דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. עומרי, ארוסתו שני רודרמן, האם אילנה, האב שמעון, הבת אביב, הכלה מיכל, הבן איתן ובתו גאיה (צילום: כספי ימשיך ללוות את המותג בשנה הקרובה, ביחד עם אבדיה ואשרם, ויוחלף אחרי עשור שבו הפך לפנים של אריזות הקורנפלקס. הצצה לפרסומות עבר של קורנפלקס:

סיום העונה האירופית היה כמו לקוח מאגדה, רק בלי העמוד האחרון, של הסוף הטוב.

הקמפיין נשא את הסיסמאות קורנפלקס של אלופים ואתה תסמן את המטרה, אנחנו ניתן לך את הכוח. אבדיה מחליף את שחקן הכדורסל עומרי כספי,. הצצה לפרסומות עבר של קורנפלקס: היום, הפרנזטור של תלמה הוא הכדורסלן עומרי כספי, אבל בעשורים הקודמים תלמה פרסמה את המוצר באמצעות כרזות פרסומיות, שהופיעו על עמודי מודעות ברחבי הארץ. הקמפיין נשא את הסיסמאות קורנפלקס של אלופים ו. רק שהפעם מככבים עליהן שלושה ספורטאים פראלימפיים! במסגרת ההסכם יוביל עומרי סדרת קמפיינים חדשה למותג וכן תמונתו תשולב על סדרת דגני קורנפלקס של. ההמשך היה בפוסט ברצוננו לעדכן וחשוב לנו להדגיש, בליווי תמונה של אריזת קורנפלקס ממנה ניבטת תמונתו של הכדורסלן עומרי כספי. כמעט כל יום אני אוכלת קורנפלקס של אלופים ומסתכלת על התמונה של עומרי כספי וחושבת לעצמי למה. ג'וני ווקר הטביע על ראשו של עומרי כספי. בחמש השנים האחרונות כספי גם מוביל קמפיין למותג קורנפלקס תלמה של יוניליוור, תחת הסלוגן קורנפלקס של אלופים. הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי).שחקן הוושינגטון וויזארדס יוביל את פרסום מותגי החברה יחד עם המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם. אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון:

לעשות טוב יותר זאת המחויבות והאהבה שלנו ועם כניסתן של התקנות החדשות לסימון מזון, אנו בתלמה גאים להזמין אתכם. עומרי כספי, פרזנטור קורנפלקס תלמה, התארח בקייטנת בנהפ וגם: לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020 השיקה תלמה את האריזות החדשות של קורנפלקס של אלופים. יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. מיד לאחר החתימה בגולדן סטייט הוא הפך לאבא, כשמעבר לפינה מחכה לו אליפות אירופה.

חטיף של אלופים ×
חטיף של אלופים ×"חיים ×"טו×'ים from i0.wp.com
עומרי, ארוסתו שני רודרמן, האם אילנה, האב שמעון, הבת אביב, הכלה מיכל, הבן איתן ובתו גאיה (צילום: איך קוראים מעתה לכל הנשים שנבחרו? דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. אין לי ספק שנוכחותו של כספי על אריזת 'קורנפלקס של אלופים' הוכיחה לילדי ישראל מידי בוקר, שגם הם יכולים להיות אלופות ואלופים, ויוכלו במאמץ ובהתמדה, לפרוץ כל מחסום בדרך להגשמת חלומותיהם. עומרי כספי, פרזנטור קורנפלקס תלמה, התארח בקייטנת בנהפ וגם: שיהיה לכם אחלה יום וניפגש שוב מחר בבוקר. רק שהפעם מככבים עליהן שלושה ספורטאים פראלימפיים! יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה.

בחמש השנים האחרונות כספי גם מוביל קמפיין למותג קורנפלקס תלמה של יוניליוור, תחת הסלוגן קורנפלקס של אלופים.

בנוסף, הקורנפלקס עוצב באריזה חדשה עם תמונתו של עומרי כספי. הדרך המחייבת שהותיר עומרי כספי, אחד מגדולי הכדורסלנים הישראלים, מהווה השראה עבור מתוך אלבום פרטי) בית משפחת כספי ביבנה נמצא צעד וחצי ממגרשי הכדורסל של. לעשות טוב יותר זאת המחויבות והאהבה שלנו ועם כניסתן של התקנות החדשות לסימון מזון, אנו בתלמה גאים להזמין אתכם. עומרי כספי, שיעביר את השרביט למי ששיחק איתו במכבי תא, אמר: עומרי כספי, פרזנטור קורנפלקס תלמה, התארח בקייטנת בנהפ וגם: אבדיה מחליף את שחקן הכדורסל עומרי כספי,. דני אבדיה, הפרזנטור החדש של תלמה. עדיין חושב שזה קצת מוגזם לקחת את זה להצלחה של עומרי כספי נפגשנו במסגרת פרויקט בוקר טוב יותר של חברת תלמה, ידיעות אחרונות ו־ ynet, שבמסגרתו. מיד לאחר החתימה בגולדן סטייט הוא הפך לאבא, כשמעבר לפינה מחכה לו אליפות אירופה. דני אבדיה נבחר כפרזנטור החדש של תלמה. רק שהפעם מככבים עליהן שלושה ספורטאים פראלימפיים!

מכאן, הדרך לאריזות של קורנפלקס כבר היתה קצרה. הקמפיין נשא את הסיסמאות קורנפלקס של אלופים ואתה תסמן את המטרה, אנחנו ניתן לך את הכוח. בחמש השנים האחרונות כספי גם מוביל קמפיין למותג קורנפלקס תלמה של יוניליוור, תחת הסלוגן קורנפלקס של אלופים. הדרך המחייבת שהותיר עומרי כספי, אחד מגדולי הכדורסלנים הישראלים, מהווה השראה עבור סיום העונה האירופית היה כמו לקוח מאגדה, רק בלי העמוד האחרון, של הסוף הטוב.

קורנפלקס Ani Bm
קורנפלקס Ani Bm from preview.redd.it
בינואר 2011 השיקה תלמה גישה פרסומית חדשה עם עומרי כספי. אבדיה ולינוי אשרם יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון: מכאן, הדרך לאריזות של קורנפלקס כבר היתה קצרה. ניצחון על פנאתינייקוס, מחזור אחד לסיום העונה הרגילה. הקמפיין נשא את הסיסמאות קורנפלקס של אלופים ו. בנוסף, הקורנפלקס עוצב באריזה חדשה עם תמונתו של עומרי כספי. הכדורסלן, דני אבדיה, יחליף את עומרי כספי בתפקיד הפרזנטור של מותג 'תלמה' השייך לחברת 'יוניליוור ישראל', כך נחשף היום (שלישי).שחקן הוושינגטון וויזארדס יוביל את פרסום מותגי החברה יחד עם המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם. שיהיה לכם אחלה יום וניפגש שוב מחר בבוקר.

עומרי כספי, פרזנטור קורנפלקס תלמה, התארח בקייטנת בנהפ וגם:

רק שהפעם מככבים עליהן שלושה ספורטאים פראלימפיים! אבדיה מחליף את שחקן הכדורסל עומרי כספי,. הדרך שהותיר עומרי כספי מהווה השראה עבורי, מסר אבדיה. יחד עם הוספת השם קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. במסגרת ההסכם יוביל עומרי סדרת קמפיינים חדשה למותג וכן תמונתו תשולב על סדרת דגני קורנפלקס של. מתוך אלבום פרטי) בית משפחת כספי ביבנה נמצא צעד וחצי ממגרשי הכדורסל של. ההמשך היה בפוסט ברצוננו לעדכן וחשוב לנו להדגיש, בליווי תמונה של אריזת קורנפלקס ממנה ניבטת תמונתו של הכדורסלן עומרי כספי. הקמפיין נשא את הסיסמאות קורנפלקס של אלופים ו. אין לי ספק שנוכחותו של כספי על אריזת 'קורנפלקס של אלופים' הוכיחה לילדי ישראל מידי בוקר, שגם הם יכולים להיות אלופות ואלופים, ויוכלו במאמץ ובהתמדה, לפרוץ כל מחסום בדרך להגשמת חלומותיהם. מכאן, הדרך לאריזות של קורנפלקס כבר היתה קצרה. כספי ימשיך ללוות את המותג בשנה הקרובה, ביחד עם אבדיה ואשרם, ויוחלף אחרי עשור שבו הפך לפנים של אריזות הקורנפלקס. קשה להניח שביוניליוור שבעי רצון מהזיהוי של. עדיין חושב שזה קצת מוגזם לקחת את זה להצלחה של עומרי כספי

בנוסף, הקורנפלקס עוצב באריזה חדשה עם תמונתו של עומרי כספי עומרי כספי. אבדיה מחליף את שחקן הכדורסל עומרי כספי,.